Overslaan naar inhoud

Retourneren


BedenKTIJD

 

 “Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook
niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.”

Identiteit ondernemer

MIJN HAPJES BIJ BIOLOGISCH PAKHUIS;
Graaf Florisstraat 93c
3117 PK Schiedam

Telefoonnummer: 06-42111075-06-18858292
E-mailadres: info@mijnhapjes.nl
KvK-nummer: 61771260
BTW-identificatienummer: NL002177159B30

ONLINE BESTELLEN

Bent u geïnteresseerd of heeft u behoefte aan extra informatie?

U kunt altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.

Uitzonderingen retourneren

  • Indien de kopen producten in slechte toestand ontvangt of producten ontvangt die niet voldoen aan de kwaliteitseisen die aan de producten gesteld worden mogen worden verzoeken wij de koper dit onmiddellijk en wel uiterlijk binnen drie

uur na ontvangst aan ons bekend te maken. Hiervoor kan de koper contact openen met Biologisch pakhuis (mijnhapjes.nl) via info@mijnhapjes.nl of via telefoonnummer  06-18858292/06-42111075. Biologisch pakhuis zorgt er dan voor dat de

klacht zo goed mogelijk en snel mogelijk wordt afgehandeld.

  • Als de chauffeur nog aanwezig is als het gebrek wordt geconstateerd, dan zal een monster van het product mee teruggenomen worden voor onderzoek.
  • De koper is verplicht de producten, ter zake waarvan is gereclameerd gedurende een redelijke termijn, toch in ieder geval 5 dagen ter beschikking van de verkoper te houden en alle zorg te betrachten die redelijkerwijs van hem gevergd mag worden

om de kwaliteit die geconstateerd is bij aflevering constant te houden. Indien gewenst door de verkoper zal hij in de periode een afspraak maken op welk tijdstip hij langskomt om het producten mee terug te nemen voor onderzoek.

  • Als de verkoper de klacht gegrond verklaard, heeft de verkoper recht op restitutie van de waarde van de gereclameerde goederen zoals die vermeld staan in de overeenkomst.
  • Overige klachten omtrent de dienstverlening kunnen via het e-mailadres of telefonisch daarvoor uitdrukkelijk voorafgaande, schriftelijk toestemming heeft  verleend.
  • Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  • Mocht u toch een Modelformulier voor herroeping nodig hebben, dan kunt u >>> hier klikken op een voorbeeld te openen.

De waardering van www.mijnhapjes.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.8/10 gebaseerd op 86 reviews.