Overslaan naar inhoud

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Maar bij ons moet u tijdens het bezorgen meteen aangeven. Indien het gebrek binnen deuitzondering van garantie” valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 “Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.”

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mijnhapjes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Mocht u toch een Modelformulier voor herroeping nodig hebben, dan kunt u >>> hier klikken op een voorbeeld te openen.

Cotactgegevens?

info@mijnhapjes.nl
06-18858292
06-42111075
De waardering van www.mijnhapjes.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.8/10 gebaseerd op 86 reviews.